
מלאו טופס בקשה לניתוק מפרטנר עם פרטי בעל המנוי (המעודכנים במערכת פרטנר).
חברת פרטנר חייבת לנתק את המנוי עד 3 ימי עסקים מקבלת הבקשה לניתוק.
אנא שמרו את עותק הבקשה להתנתק מפרטנר שקיבלתם לכתובת המייל שלכם.
איך מתנתקים מפרטנר
ישנן מספר דרכים להתנתק מפרטנר,
בכל אחת מהדרכים תהיה פרטנר חייבת לנתק את המנוי עד 3 ימי עסקים מקבלת הוראתכם לניתוק המנוי:
- הדרך המומלצת ביותר להתנתק מפרטנר היא דרך אתר נתק אותי, מלאו בקשה לניתוק והיא נשלחת באופן אוטומטי לפקס ולמייל של חברת התקשורת.
- להתנתק מפרטנר באמצעות חיוג אל שירות לקוחות החברה 054*
- להתנתק מפרטנר באמצעות שליחת דואר – העמל 8, פרק תעשייה אפק, ת"ד 435 ראש העין 48103
- להתנתק מפרטנר סלולר באמצעות שליחת מייל – [email protected]
- להתנתק מפרטנר סלולר באמצעות שליחת פקס למספר 074-7392261
- להתנתק מפרטנר אינטרנט וטלפון קווי באמצעות שליחת מייל [email protected]
- להתנתק מפרטנר אינטרנט וטלפון קווי באמצעות שליחת פקס למספר 074-7392262
- להתנתק מפרטנר TV באמצעות שליחת מייל [email protected]
- להתנתק מפרטנר TV באמצעות פקס – 074-7392321
חברת פרטנר תחייג אליכם בפרק הזמן של שלושת הימים מקבלת הבקשה לניתק על מנת לאשר את ניתוק המנוי וגם על הדרך להבין למה אתם מתנתקים ואולי לנסות ולהשאיר אתכם במחיר נוח יותר. אנו ממליצים, שאם במידה ופרטנר לא חייגה אליכם בפרק הזמן הזה, לחייג אל שירות לקוחות לוודא שניתקו את המנוי ועצרו חיובים.
בשיחת הטלפון שלכם מולם, אנא תתאמו איסוף ציוד או שתחזירו את ציוד החברה בעצמכם לחברת התקשורת באחד מנקודות השירות הקרובות של החברה.