סלקום החליטה: אין פיצוי ללקוחות

בשבוע האחרון סבלו רבים מלקוחות סלקום מתקלה בשירותי הטלוויזיה, אצל חלקם התקלה ארכה שעות ואצל אחרים אף ימים. היום לאחר סידור התקלה, החברה בחרה שלא לפצות את הצרכנים הנפגעים.

עלייה ניכרת בכמות הבקשות לניתוק משירותי הטלוויזיה של חברת סלקום חלה בימים האחרונים, בעיקר בעקבות החלטת החברה שלא לפצות את הצרכנים שחוו תקלה ממושכת בממירי הטלוויזיה של החברה.

בשבוע האחרון קיבלנו המון פניות של צרכנים שלא יכולים לצפות בטלוויזיה של סלקום ומהר מאוד הובן שהתקלה היא ארצית וכנראה שייקח לא מעט זמן לפתור אותה

עמוד הפייסבוק של החברה הוצף אף הוא בתלונות צרכנים שרצו לקבל תשובה בנוגע לזמני התקלה ומתי תתוקן, התשובה שקיבלו הייתה "עושים את מירב המאמצים להחזיר את השירות בהקדם האפשרי"

זו ה"מכה" השנייה שסלקום חוטפת בחודשים האחרונים, תזכורת להחלטת וועד עובדי חברת סלקום לקיים שביתה בדיוק ביום בו חלה שביתה במגזר הערבי בישראל בחודש מאי האחרון. בעקבות כך בחרו אלפי צרכנים להתנתק משירותי התקשורת של חברת סלקום, משירותי הטלוויזיה, האינטרנט והסלולר.

אז איך כן תקבלו פיצוי אם חוויתם תקלה?

אנחנו ממליצים לא לוותר ולחייג אל שירות לקוחות החברה ולדרוש פיצוי בגין התקלה. גם אם הפיצוי מינימלי וכשכמעט תמיד הפיצוי אינו כספי, אנחנו בטוחים שסלקום יידעו לסיים אתכם את השיחה כשאתם מרוצים וכשקיבלתם איזושהי הטבה כפיצוי.

רוב הלקוחות הנפגעים לא ילחמו עבור פיצוי כלשהו אבל דעו שאתם יכולים בקלות רבה לקבל פיצוי.

מתנתקים מסלקום?

אם החלטתם שאתם רוצים להתנתק מסלקום ולא משנה הסיבה, מוזמנים לעשות זאת דרך נתק אותי ולקבל טיפול מהיר ויעיל. סלקום נותנת מענה לכל הבקשות לניתוק שמגיעות מאתר נתק אותי ולפעמים תוך מספר שעות.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

קבלו הצעת הצטרפות

קבלו הצעת הצטרפות

קבלו הצעת הצטרפות

קבלו הצעת הצטרפות

קבלו הצעת הצטרפות

קבלו הצעות הצטרפות שמתאימות רק לכם!

מלאו את פרטיכם ונציג יחזור אליכם בהקדם

Open chat
1
מעוניין בעזרה?
היי , אני מעוניין בעזרה בניתוק מספקית התקשורת / קבלת הצעת הצטרפות חדשה