הוט/הוט נט החברות שהכי קשה להתנתק מהן, מבזק ויס הכי "נוח" להתנתק

מסקר שנערך בימים בנושא "מי החברה שממנה הכי קשה להתנתק משירותי הטלוויזיה/אינטרנט" השתתפו וענו על הסקר 500 ממשתמשי אתר "נתק אותי".

חברות הוט והוט נט אלו החברות שהכי קשה להתנתק מהן. בפעם עצום מהמתחרות.

תלונות רבות של צרכנים המבקשים להתנתק מהוט מתקבלות למערכת אתר "נתק אותי" בעקבות כך שצרכנים שביצעו ניתוק מחברת הוט ואכן המנוי שלהם נותק, עדיין ממשיכים להיות מחויבים בחשבוניות נוספות מחברת הוט נט. שהיא חברה נפרדת ושונה מהוט.

כאשר אותם צרכנים התחברו לשירותים הטריפל של הוט, הם ביצעו את כל העסקה "תחת קורת גג אחת" של מול נציג מכירות של חברת הוט, אז למה כאשר אותו הצרכן מבקש להתנתק משירותי הטריפל, הוא צריך להתנתק משתי חברות שונות למרות שבפועל הוא משלם לחברה אחת על כל שירותי התקשורת?

למנסים להתנתק דרך הטלפון נתקלים בהמתנה של למעלה מ 12 דק לנציג שירות וכאשר הצרכן מבקש להתנתק, ה"מסע" הטלפוני הופך לסיוט של ממש.

ממוצע זמן "שיחת התנתקות" הוא למעלה מ 50 דקות עם מספר נציגים כאשר המנוי לא מנותק אף פעם במעמד השיחה הראשונית. הלקוח ימתין לחזרה של נציג נוסף.

הטיפול בפקסים/מיילים עם בקשות לניתוק של לקוחות מטופל בחברת הוט עד 3 ימי עסקים מקבלת הבקשה לניתוק.

תלונות נוספות מגיעות בנושא תיאום איסוף ציוד של הוט לאחר ניתוק המנוי. חזרה טלפונית של נציג איסוף ציוד לאחר מס ימים, ביטולי הגעת נציגי איסוף הציוד וניסיונות שימור של אותו נציג.

תלונות רבות מגיעות מלקוחות שמקבלים עשרות ואפילו מאות שיחות מנציגי מכירות לאחר שהתנתקו משירותי הוט. במשך ימים שלמים ממשיכים לחייג ולנסות להציע ללקוח לחזור להוט.

חברות פרטנר וסלקום עם נתונים דומים,

למתנתקים דרך הטלפון זמני המתנה של 5-7 דק למענה נציג שירות לקוחות.

נציגי השירות לא מנתקים את המנוי אך יציעו "הצעת שימור", ניתוק קורה רק לאחר חזרה של "נציג שימור/ניתוק" שזה עד 3 ימי עסקים מהשיחה הראשונית.

הטיפול בפקסים/מיילים עם בקשות לניתוק מהיר מאוד, לפעמים הטיפול יכול להיות תוך מס שעות מקבלת הבקשה וחזרה ללקוח מתבצעת עד 3 ימים מקבלת הבקשה.

תיאום איסוף ציוד קורה כבר במעמד שיחת הניתוק או החזרת הציוד באופן עצמאי.

חברות יס, בזק, בב"ל הן החברות שהכי נוח להתנתק מהן.

למתנתקים דרך הטלפון תקבלו מענה מהיר בשירות הלקוחות 3-4 דק. מעבר מקוצר ל"ניתוק המנוי".

נציגי שירות שיודעים לתת מענה גם לניתוק המנוי ואפילו באופן מידי וללא ניסיונות שכנועים ומעבר בין נציגים. קבלת הודעה על סיום התקשרות מיד בסיום שיחת ההתנתקות. (השיחה הראשונה!)

הטיפול בפקסים/מיילים עם בקשות לניתוק מטופלות באופן מהיר מאוד.

תיאום איסוף ציוד מתבצע כבר בשיחת הניתוק הראשונה ושליח מגיע לאיסוף מהיר של הציוד.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מחיר יקר מאוד! מומלץ לבדוק הצעות משאר החברות.

מחיר יקר, ממוצע ביחס לשירותי הטריפל בהוט ויס. מומלץ לשמוע הצעות משאר החברות.

מחיר קצת מעל הממוצע בשוק לשירותי הטריפל. מומלץ לשמוע הצעות משאר החברות.

מחיר ממוצע בשוק לשירותי הטריפל.
אם מרוצים מהשירות, מומלץ להישאר במחיר זה.

מחיר מצוין, אם אתם מרוצים מהשירות.
אם מרוצים מהשירות, מומלץ להישאר במחיר זה.

קבלו הצעת הצטרפות

קבלו הצעת הצטרפות

קבלו הצעת הצטרפות

קבלו הצעת הצטרפות

קבלו הצעת הצטרפות

קבלו הצעות הצטרפות שמתאימות רק לכם!

מלאו את פרטיכם ונציג יחזור אליכם בהקדם

Open chat
1
מעוניין בעזרה?
היי , אני מעוניין בעזרה בניתוק מספקית התקשורת / קבלת הצעת הצטרפות חדשה